Weddin Cake! Pinterest selection

Les comparto algunos de los pasteles para boda que me han gustado más, seleccionados de mi board "Cakes" en Pinterest. Los elegí por su belleza, sencillez y originalidad.

1- Vía  merci new york
2- Vía bobbette and belle
3- Vía 100 layer cake
4- Vía 100 layer cake
5- Via 100 layer cake

Son varios links 100 layer cake, pero verán que vale la pena, si es que están buscando inspiración visual para su boda.

English version here:



I share some of the wedding cakes that I like more, selected from my board "Cakes" in Pinterest. I chose them for their beauty, simplicity and originality.

1 - Via merci new york
2 - Via Bobbette and belle
3 - Route 100 layer cake
4 - Way 100 layer cake
5 - Via 100 layer cake

Several links are from 100 layer cake, but is worth it, if you are looking for visual inspiration for your wedding.

Comments

  1. Hola, estoy visitando a todos los participantes del reto amistoso, no encuentro tu trabajo, me imagino que aún no lo publicas. De todos modos te dejo saludos.

    ReplyDelete
  2. Wow what a nice post your post so impressed me here could you more share here i will be back to you as soon as possible.
    Thanks for sharing...



    Garden centre in Stockport

    ReplyDelete
  3. Hola Yannelita!
    De cuál reto es? Yo ni me había enterado!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts